Fragment av firande

Känns som att jag har firat min födelsedag i dagarna tre! I torsdags firade vi både mig och St Patrick på Wirströms i Gamla Stan. Mycket trevligt, men note to self blir att ta ledigt dagen efter födelsedagen om man ska ut och svira. Fattar inte varför man tror att man är odödlig när man i själva verket firar att man är ett år närmare graven? I fredags tog alla några barndomsvänner, arbetskamrater, kusiner, syskon och liknande och blandade ihop ett långbord på Cliff Barnes. Superbra idé och jävligt trevligt! Nedan är jag och några ur mitt urval, Nordeatjejerna. 
 

Så i lördags var det skönt med lite lugnare firande! Födelsedagspresenten från Fredrik innehöll en hotellövernattning på Clarion Sign. Vi åt middag på Aquavit (ska visa er efterrätten, men den är ett inlägg för sig!)och chillade sen på hotellrummet till en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0