Uppåt, framåt och nyhetsmorgon

Vilken lyx va, precis när man gett upp hoppet om livet OCH nyhetsmorgon efter gårdagens god morgon-slakt av Annika Jankell sitter min favorit Jenny Östergren i sändning idag och allt är återställt. Hörde förresten att gårdagen, 17 januari är årets deppigaste dag. Mörkret, julen är över och det är sjukt långt till vår och nästa ledighet, det var måndag och en vecka kvar till lön. Och Annika Jankell leder nyhetsmorgon tillsammans med nån annan praktikant. Det sades till och med att igår var dagen då flest personer tog livet av sig. Det synar jag då verkligen, de som är benägna att utföra något sådant har nog för länge sedan slutat bry sig om hur länge det är till lön eller nästa kortvecka... Nu är iallafall deppet över för oss normaldeprimerade och det kan bara bli bättre och ljusare framöver!

Ikväll kommer Cornelia och Fredrik Urmakaren över på middag och förutom trevligt sällskap och nåt glas vin förväntar jag mig hjälp att korta av armbandet på min Bvulgari.


Jenny min morgonfavvo förutom Steffo kanske... Bäst är torsdag-fredag för då leder de Nyhetsmorgon tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0