Yes!


Visit hm.com

Rullade ner till Globen Shopping för att fylla på både kylskåpet och garderoben. På H&M gick jag lös och provade säkert 20 plagg. Det bästa var ett par jeans som jag i slutändan inte ens köpte. Startade med prova ett par 29:or... yes, de var alldeles för stora! In igen i provhytten med ett par 28:or... fortfarande stora! 27:orna gled jag oxå i, de satt perfekt i benen men var fortfarande lite lösa i rumpan och midjan. Fattar ni hur sjukt det är, jag slutade på 26-tumsjeansen innan jag hittade ett par som passade? De var säkert väldigt stora i storlekarna, men det kändes ändå väldigt bra. Egentligen borde jag ha köpt dem bara för att rama in storlekslappen!


Kommentarer
Postat av: Emma H

Kan man hitta madmen på internet nånstans? Vilken kanal går det på? =)

2010-09-19 @ 10:57:29
Postat av: Fattygirl

piratebay brukar kunna hjälpa till med det mesta ;-)

2010-09-19 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0