Smög iväg till Ikea


Fredrik har jobbat hela helgen och det brukar i ärlighetens namn vara lite småtrist tycker jag. Men denna helg har varit väldigt trevlig i min ensamhet (nåja, igår hängde jag på stan i flera timmar med Julia, Niklas och Mattias). Tror till exempel inte att Fredrik hade sanktionerat dagens tripp till Ikea och inköpet av cerisa tavelramar. Klippte sönder en av tre kökshandukar (oxå Ikea, men från förra gången Fredrik jobbade helg, haha) och ramade in några fina cupcakes. Det är ju mest jag som är i vårt kök så det får lov att vara lite flickigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Felixmelisa

Enjoy your website very much. Good job!

2011-05-17 @ 08:01:36
URL: http://felixmelisa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0