Måndagsgnäll

Usch, det här var ju ingen rolig dag. Har knappt sovit något inatt på grund av att jag lyckats rubba dygnsrytmen under ledigheten. Kollade på klockan varje timme utom mellan 05-06... Resultatet är att jag känner mig lite småseg i huvudet. Visst är det skönt med sådana här veckor som bjuder på ledighet mitt i, men man kommer ju aldrig igång på riktigt. Jag är taggad för stenhård business, men som det är nu såsar jag mest runt och gör det jag ska men inte mycket mer. Känns lite konstigt att skriva dagens datum oxå, 100104, vad är det för jäkla datum? Ser ju askonstigt ut. Jaja, det var allt ifrån lunchrapporten med bitterfittan. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tisdagsgnäll: Förbannat kallt!!!



Tack för att jag fick gnälla av mig lite på din gnäll-blogg ;)

2010-01-05 @ 12:44:47
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0