Gratis är gott!

Det finns en del bra grejer med att jobba på huvudkontoret. Till exempel så jag har upptäckt att jag det finns massa gratis träningsmöjligheter. Vi får träna två pass i veckan på Nautilus på Regeringsgatan samt att vi har två egna träningssalar där det är gruppträning 2-3 gånger dagligen. Och bra pass som core, kettlebells och allt vad det nu heter. Än måste jag erkänna att jag inte har testat någon av de gratis träningsmöjligheterna... men nästa vecka tänkte vi dra igång, jag och en tjej från jobbet. Känns ju ganska klockrent att slippa betala för ett SATS-kort, så länge denna träning håller en någorlunda hyfsad nivå.


Men just ikväll har jag bara tänkt slappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0