Snart åker jag!

Har nu gett upp pluggandet för ett par dagar och sitter och målar naglarna i en representabel färg som passar för anställningsintervju. I min väska ligger representabla kostymbyxor och en lika representabel duvblå blus nedpackad. En bankfågel viskade i mitt öra att det är high class på det kontoret där jag ska på intervju, så då duger inte de vanliga rockslyna-trasorna! Imorgon blir vi hämtade redan kl. 06.00 så det gäller att vara packad (alltså väskan) och klar redan i gryningen. Dagen i Stockholm imorgon tänker jag spendera på stan, blir kanske en lunch med Niklas och på eftermiddagen kanske jag försöker leta rätt på Emma där ute i förorterna. Kvällen blir lugn hemma hos Jennie, för kl 08.30 dagen därpå gäller det att vara skärpt och classy, för då tänkte jag se till att skaffa mig ett jobb. Woho, vad kul det ska bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0