Suck

Idag är jag inte speciellt nöjd med mig själv. Vinet igår sätter stopp för min träning idag och det känns lite bedrövligt och inte alls i hälsans tecken. Men man ska inte träna när man är risig, det sägs ju att det skadar kroppen mer än det bygger upp. Men om jag hade hoppat över några glas igår så hade jag kanske haft ett fungerande balanssinne idag, så det var väl gårdagskvällen som inte gick i linje med hälsovetenskaperna. Men det är inte mycket att göra åt än att ligga kvar i soffan, äta skaldjur (bästa bakismaten!) och hata sig själv så tar vi nya tag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Imorse tackade jag min lyckliga stjärna att jag inte drack lika mycket vin som du igår kväll - enlig överrenskommet per telefon lördag kl 22:36 :)

2009-01-25 @ 15:55:58
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Det gjorde du rätt i!

2009-01-26 @ 22:48:43
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0