Söndag

Den här helgen har känts riktigt lång, men tänk nu är det söndag iallafall! Har äntligen fått skrivet mina två sidor till förhandlingsgrupparbetet, efter att ha haft det som ett ångestpickande i bakhuvudet sedan i torsdags. Varför inte bara göra bort det? Jag och Fredrik var och åt frukost på Elite Stadshotellet i förmiddags (de serverar frukost till 13.00 på söndagar, perfekt!) och sedan lämnade han mig med datorn på Bergnäset och blåste iväg med skotern. Bergnäset ligger i vanlig ordning på andra sidan jorden om gymmet och det går knappt några bussar på söndagar. Så oddsen att jag kommer att infinna mig på StiL Sportcenter idag är ungefär lika skyhöga som vanligt på söndagar. Och idag är jag inte ens bakis, men jag mår ändå inte speciellt bra. Har perioder av illamående så det kanske är lika bra att vila idag. Lär väl kila omkring som en salamander på väggarna ikväll, men det får väl vara så då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0