Bodypump 108,25 kr

Jaha, vad ska jag skriva om det här passet då? Har börjat öka på lite vikter nu, så att det inte ser riktigt lika pinsamt ut. När jag gick på gymnasiet brukade jag ha 22 kg på stången när jag körde benböj på bodypumpen... 22 pannor! Helt galet, när jag tänker på att jag idag lastade på 9 stackars kilon. I och för sig har de senaste åren haft en annan taktik som innebär att jag hellre tröttar ut benen när jag konditionstränar än styrketränar. På så sätt tror jag att jag ska bränna fler kalorier... dock så vet jag inte om det stämmer, eftersom ett par stora lårmuskler förbrukar en hel del energi... Hmm, om jag har någon träningsexperter i läsekretsen så tar jag gärna emot era åsikter i denna fråga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det allra viktigaste är att du tränar och tränar kontinuerligt! Om du inte ska bli världsmästare spelar det mindre roll hur, du är ändå så flitigt ofta på gymmet. Den dagen man tränar något bara för energiförbrukningens skull ska man nog tänka efter om man verkligen vill lägga 5-10 timmar i veckan av ens dyrbara liv på något man tycker är tråkigt och bara gör för att bli smal.



Kör du på som du gör, oavsett taktik, så ska du ser att det ger resultat i vilket fall som helst! Du är superduktig!



Ha roligt - det är mitt allra bästa tips för att träningen ska hålla i längden.

2008-09-12 @ 07:43:49
Postat av: Fattygirl

Tack för dina peppande ord! Jag håller mig dig.

2008-09-12 @ 09:37:51
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0