Bodypump 59 kr

Träffade både Sandra och Mari på gymmet idag. Sandra satt och väntade på aerobics medan Mari tränade bodypump tillsammans med mig. Kul! Ninva, den alltid lika karismatiska instruktören, var den som höll i passet idag. Jag gillar henne även om hon kräver lite för mycket dialog ibland. Jag är på gymmet för att träna kroppen, inte snacka, och jag är inte där för läxförhör heller. "Vad händer om ni lutar er för mycket framåt i den här övningen? Hur ska handfattningen vara nu när vi tränar triceps? Okej, jag är tyst tills ni har funderat ut ett svar". Klarade av mina maxningar från den ilskna söndagen, plus att jag faktiskt maxade lite mer idag. Triceps fick smaka på två 5-kilosvikter, eller egentligen så var det någon ryggmuskel oxå som aktiverades... så triceps får inte hela äran, men jag är nöjd iallafall. Nästa steg är att våga hålla i en vikt när det är utfallsdax.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men got damn vad du tränar kvinna :)

2008-10-09 @ 11:03:24
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0