Första natten avklarad!

När jag var liten så var det verkligen en plåga att sova. Jag skydde nätterna som pesten eftersom det fanns så jävla mycket att vara rädd för. Först var det spöktimmen med start kl 00, vaknade jag kring den tiden så var det bara att ligga vaken i skräck till kl 01. Sedan såg jag nåt program om att spöken, där jag fick veta att de flesta spöken visar sig kring 02-tiden på natten. Tack som fan, då fick jag en ny tid, plus att jag hade kvar övertygelsen om att spöktimmen oxå var en kritisk timme. Jag var rädd för spöken och flugor och stormar och bränder och inbrott och zzzz..... Men inatt har jag sovit i ett sovrum som jag vet är angripet av löss. Och med tanke på att jag sov till kl 09.40 så gick det tydligen ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0