Superstressad igen

Bra att jag fick åka iväg och ladda batterierna och lugna ned mig lite. Men nu, tre dagar senare når stressnivåerna frustande höjder igen. Jag märker att jag fortfarande lider av posttraumatisk stress oxå lite skola, jobb, kundtjänstutbildning, certifiering, träning, hem, vänner och pojkvän. Jag vill bara ta det lugnt men livet rusar i 180 och det är väl bara att hänga på. Snart är det sommar och då slipper jag jonglera med både jobb och plugg iallafall. Ska bli jääävligt skönt.

Googlade på "stress" och fick upp den här bilden. Vet inte riktigt varför, men visst var den rätt söt?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tappa inte fokus så går det bra. Man klarar av mer än man tror. Du kommer titta tillbaka på det sen och inse hur jävla duktig du varit. Och då kommer stressen och allt annat du fått genomlida för att vara ambitiös vara värt det.

2008-03-26 @ 23:11:10
URL: http://whatabouther.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0