Kul igår

Onsdagar är alltid roliga, med den lite tristare påföljden att det är lite extra jobbigt att gå upp på torsdag morgon... Jag känner mig lite trött och seg, men inte bakis, fast jag på sätt och vis överskred min regel om "upp till tre glas vin gör det möjligt att klara morgondagen utan några som helst problem". Jag drack tre glas vin och en smirnof ice. Från början var vi typ 12 pers, men sedan droppade folk av tills det bara var jag och Jennie kvar. Jennie har ju en tendens att alltid vilja stänga stället, men vi gick ändå hem vid 23.30. Sjukt skötsamt.

Och ceasarsalladen var som vanligt lika god som om Gud själv hade snört ihop den och levererat ner från himlen. Är väldigt sugen på att testa andra grejer på BBB:s meny, men det innebär ju att jag måste tacka nej till ceasarsalladen vilket innebär sjuk separationsångest. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0