Trött idag

Igår tog jag en paus från mitt nya hälsosamma liv med promenader på kvällarna. Onsdag=afterwork och så självklart även denna onsdag. Igår blev det först picknick och kinamat på Floras Kulle innan vi gick till vårt kära BBB. Ett otrevligt mönster som jag börjat se är att det blir senare och senare för varje jävla onsdag. Jag lyckas alltså sämre och sämre att gå hem i tid. Att onsdag alltid följs av torsdag på jobbet är kanske inte något man tänker på när man sitter och häller i sig vin på färjan efter midnatt. Men jag gör ett nytt försök att gå hem tidigt nästa onsdag. Ge aldrig upp!

Kommentarer
Postat av: Cleve

ärsch, jag säger som jag alltid har sagt. "det är ju bara onsdag en gång i veckan". mer bakis en morgondagens alkisar vacklande in på banken, lär man ju ändå aldrig bli. Party on =) Själv är det räkor, vin och medelhavsväder som gäller för kväll. Kramkram

2008-07-03 @ 22:34:55
Postat av: Jennie

Jag håller med föregående talare :)

2008-07-03 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0