Hälsan själv

Brrr, det var kallt igår. Drygt 20 minusgrader på sina håll här i Luleå Härligt att kylan kommer med min Eskimo Jacket så får jag testa vad den klarar av! Var ute en del igår faktiskt. Först en promenad till Bergnäset på 45-50 minuter och sen gick vi på kvällen oxå lite mer än en timme. På vägen syndade Fredrik och köpte godis. Lösvikt för 30 spänn som han satte i sig snabbt som blixten! Meningslöst. Själv åt jag fruktsallad och inte var jag på Cleo heller fast det var lördag så det blev en hälsosam kväll.

Kommentarer
Postat av: Rockpoet

Jag slutar nu blogga. Tack för mig!

2008-01-27 @ 21:47:15
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Jag ska nog finna en väg att överleva.

2008-01-28 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0