Visualisera!

Precis som Kajsa innan höjdhoppet visualiserar jag. Hon ser sig själv göra den där perfekta ansatsen, sätter i benet exakt i rätt millisekund och sen ser hon rumpan sakta glida över 2.03 och sen en liten bild från prispallen senare under dagen. Jag ser mig själv fika ikväll. Jag är drop dead gorgeous när jag trippar in på skräniga betonghålan Roasters kl 19 ikväll. Jag passerar alla kladdkakor och chocolate chip cookies och morotskakor och inget kunde röra mig mindre i ryggen. De hoppar upp och ner på sina fat och de visslar och ler och trugar och ber;
Kom med oss ut ikväll, kom med oss inatt! Hur ska dom nånsin kunna veta att hon bara älskar mig? (Lät som nåt som Orup hade skrivit...) Well, jag går iallafall bara förbi och betalar mitt te. Och sen sitter jag där i betonghålan och dricker te och äter luft. Fan vad trevligt det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0