Skellefteå AIK-Luleå Hockey

Ikväll blir det middag och hockey på O´learys! Kul ska det bli, Luleå suger på bortaplan och Skellefteå är sjukt bra oavsett var de spelar, så detta kan inte gå fel. Eva ska med oxå (och 4-5 luleåsupportrar som kommer gråta ned i hamburgarna redan efter första perioden)! Eftersom jag har detta att se framemot så ska jag vara flitig som en myra idag. Spinning och core kl 11-12, är min enda paus från tentaplugget. Idag ska jag få grepp om allt som har med ISLM-kurvor och förändringar i växekurser och allt annat som ska ge mig ett solklart VG på tentan. Om ni vinner ikväll, grabbar, så fixar jag tentan, deal?
mats_lavander__468.jpg

Kommentarer
Postat av: Mari

Har ni fortfarande kvar g och vg betygen? Trodde ni hade ändrat till A-F eller?

2007-10-29 @ 10:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0