Kök!

I veckan kommer vår snickare och inspekterar vårt elände till hem. Nu ska det äntligen bli av; nytt kök (med diskmaskin!), nytt golv och nya garderober. Kommer kännas som att bli pånyttfödd! I 2,5 år har vi letat efter en bra hantverkare (jag litar lika lite på hantverkare som jag litar på frisörer, dvs inte alls tyvärr...) men nu har vi fått tag i en kille från Skellefteå som känns jättebra och dessutom från en firma som funnits i typ 20 år. Problemet med (ursäkta min snickarrasism) "stockholmssnickare" är att firmorna är nybildade, max något år gamla... Inga referenser eller nåt och då blir man misstänksam, vad är oddsen att den firma jag anlitat finns kvar om ett år om jag upptäcker att något blivit fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0