Dagens träning

Ytterligare 10% och sedan ett ben- och bröstpass med Fredrik. Fem pass under vecka 1 är väl godkänt för alla nyårslöftesmarodörer som befolkar gymen nu i januari? Men vilket jäkla elände att träna ben... Helt onödigt i min värld, om jag kutar, promenerar och redan har starka ben. Jag tog samma vikt som Fredrik i både benpress och utfall, när det gäller övriga kroppen lyfter jag minst 10-15 kg lättare. Just nu tror jag hellre på att hålla benen pigga för ca tre korta löppass i veckan och fokusera styrketräningen till överkroppen. Men det är kul att träna med Fredrik och få bli lite förbannad när vi har olika uppfattningar. Lite ilska på gymmet är inte att underskatta, som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0