Dagens ätstörning - söndag

I söndags bestämde jag mig för att fuska lite med kolhydraterna. Vi var och tränade styrketräning med Cornelia och Freddan i söndags kväll. Efteråt gick vi till vapiano för en god, sen pastamiddag! Satan i gatan vad gött!! Men... Vad händer efter att jag tuggat i mig hela rätten och ska sova bara någon timme senare? Somnar kring kl 23.30, men vaknar igen kl 00.50 och ligger vaken heela natten tills jag får en timmes sömn kring 06-tiden. Jävligt konstigt, särskilt eftersom det bara var tre veckor sedan jag hade en liknande natt... Då hade jag ätit pizza (nyårsdagen say no moore) på vetemjöl. Kan det vara kolhydratschocken som höll mig vaken eller är jag störd på annat vis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0