Oops, I did it again...

Peppad av Elins prestation på löpbandet igår, 1 timme, 8,6 km, hyfsat ovan löpare (trodde jag att hon var, visade sig sen att hon kört löpning regelbundet under sommaren!), spottade jag i nävarna imorse och klev upp på bandet för ännu en timmesutmaning. Var rätt tungt idag, vet inte varför, men jag höll på att ge upp var tionde minut fram tills jag kutat i 45 min, då det inte var någon vits att ge upp längre. Om det blev en mil idag? Nej, 9,5 km. Jag kämpar vidare mot målet, 10 km på 60 min.


Kommentarer
Postat av: Elin (den rutinerade löparen (NOT))

Faan va grymt bra gumman! 9,5 km är ju ett ****hår från milen!! Shit va grymt imponerad jag är :) Det blir Tjejmilen 2012. Eller ska vi köra på Stockholm Maraton direkt?:) Puss

2011-10-07 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0