Barcelona

Den 11-14 november har vi lagt in ett litet andningshål i höstmörkret, då vi befinner oss i Barcelona! Kommer bli fantastiskt (och nu verkar det som att Ryan Air slutat/pausat sina flygningar Skellefteå-Barcelona, vilket oxå känns bra. Vill jag träffa skellefteåfolk åker jag till Umeå, inte till Barca). Jag vet ungefär noll och inget om Barcelona så nu får jag plugga på lite innan, även om vårt resesällskap varit där innan... Tips mottages tacksamt, och vad kan man vänta sig för temperatur i november? Ena delen av vårt resesällskap Fredrik Klameth som även är känd för att ha uppskattat invånarantalet i Lycksele till cirka 40 000 (i verkligheten bor det 8500 i Lycksele) menar att det kommer vara cirka 20 grader, medan wikipedia lämnar den absoluta sanningen medeltemperatur 11 grader...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj! Om du vill veta allt som är värt o veta kring Barcelona ska du skriva till min bror på fb, han har bott där i ca 2år :-) Han kan stan utan och innantill! :-) Har också lust att åka bort en weekend eller så men de får nog allt vänta nu när jag har så mkt i skolan!



Kramar

2011-10-05 @ 22:39:15
URL: http://sandrawa.blogspot.com
Postat av: Fattygirl

Ja, men just ja! det kanske jag gör, så får man lite insidertips, alltid bra!



kram

2011-10-06 @ 07:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0