Så skön dag!

Gud vilken härlig dag det har varit idag! Sol, varmt, ledig och fräsch efter att ha haft lugn kväll i soffan i fredags. Fredrik är uppe i Luleå så jag har gjort precis vad jag behagat. Gick en lång promenad i förmiddags i Årsta och längs Årstaviken. Som av en händelse, inte alls googlad och scoutad på eniros kartfunktion, gick jag förbi Big Brother-huset, som ligger i Årsta Partihallar. Jag är ju inte helt frisk, men kändes nästan som en kändisspotting att se utegården från andra sidan. Där satt de ju och solade på andra sidan väggen!

I utegården fanns även en pool. Foto: Jackeline Perez.
Efter BB-spottingen och övrigt promenerande gick jag och köpte mig lite god lunch, jordgubbar bland annat och satte mig i parken som vi har här nedanför på en filt. Alltså parken ligger inte på en filt här nedanför, jag låg i parken på en filt. Där låg jag och älskade livet och lyssnade på P3 Dokumentär som podcast. Inte helt fel alltså, det är nog det jag gillar bäst med den här iPhonehistorien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0