Bilder från Jutis

Vår fjällresa var väldigt mysig och avkopplande, även om det var någonting på schemat nästan hela tiden. Det var paltmiddag med efterföljande "nattklubb" i Jutisstugan, poker till klockan fyra på morgonen i garaget (där Jennie hamnade heads-up med ett gammalt pokerproffs och gick därifrån med tre fjärdedelar av potten, 1600 pix!), "eldfest" med fullkomligt värdelös trubadur, häng i grillkåtan, långbord med tacos, lämmeljakt, pimpelfiske och ovanligt strapatslösa skoterturer på grund av snöbristen.
Elle hade nog störst fiskelycka, iallafall tills Kent drog upp en halvmeter lång gädda.


Jennie och jag hänger i det snöfria landskapet


Lille Leo var lite cool i solbrillor och höll både mamma Louise och mormor Yvonne sysselsatta. Ja, även pappa Micke och morfar Kent då han gärna tog en tur på skotern för att jaga fjällämlar eller pimpla en stund.


Jennie på isen på jakt efter lämlar


Och här har jag lyckats övertala henne att sminka sig som en påskärring på påskafton. Tradition tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Och man ser på mitt ansiktsuttryck vad jag tycker om den traditionen ;)

2011-04-28 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0