Veckan närmar sig sitt slut

Härligt med fredag hörni! Känns ändå som om jag har haft en ganska bra vecka, känner mig inte som en urvriden disktrasa utan har faktiskt lite energi kvar! Måndag-tisdag var ju helldays, men det kapitlet avslutades med en trevlig AW-middag hemma hos gräsänkan Julia i tisdags. Från och med det har det varit en trevlig vecka, igår var vi tex på bio ett helt gäng (ockuperade nästan en hel rad i biosalongen) och såg Social Network, filmen om hur Facebook startade och utvecklades. Hann med både det och tacomiddag och mys hemma. Ikväll fortsätter det roliga, AW igen och avtackning av min kollega Jessica som ska vidare i karriären. Tänkte rulla hem hyfsat tidigt och kanske hinna med en sen middag, men jag lovar ingenting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0