God morgon!


Är lite extra trött denna morgon (tur att det bara är en morgon kvar med uppstigning 06.10...sen är det sovmorgon!) så jag tänkte dela med mig av mitt morgonpepp. Kanske finns andra där ute som oxå gäspar lite extra stort idag. Är inte mycket för självhjälp, men har iallafall bestämt mig för att släppa mitt ok av bitterhet, stress och frustration angående jobbet. Det blir ju liksom inte bättre för att jag tjurar, som jag testat i några månader nu... så jag testar att vara glad för det jag har istället. Så varje morgon när jag har kommit till slutet av skeppsbron slår jag över från Denise Rudbergs ljudbok "Ett litet snedsprång" till den här låten av Miss Li. Och sen är jag morgonpeppad och redo för en ny dag! Guuud vad präktigt det låter... jag dör, men det värsta är att det verkar funka ganska bra.


Kommentarer
Postat av: Emma H

Haha, jag har också min väckare på 06:10! =)

2010-11-04 @ 18:22:00
Postat av: Fattygirl

Då kan vi tänka på varandra när det där eländet sätter igång och skräller! You are not alone! Jag är oxå vaken exakt då!

2010-11-04 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0