Pass 27: Jympa Medel

Har nog tappat räkningen lite på min träning... men vi säger 27 pass då. Det är lite skillnad från min träningsdos som student uppe i Luleå då det brukade bli cirka 20 pass i månaden. Och nu har tre månader passerat och jag har inte ens tränat 30 pass! Förklaringen ligger såklart i att min tid inte är lika flexibel när jag jobbar och sen har jag nog tonat ner mina ät- och träningsstörningar en hel del. Vi kan kalla det att växa upp. Känns faktiskt ganska sunt, iallafall på ett psykiskt plan. Fysiskt kanske lite osundare, men det får väl vara så då. Imorse var jag iallafall och tränade och jag vill lova att jag kände av tidsomställningen till sommartid. Att man kan bli jetlaggad av en endaste timme, men när det handlar om att gå upp 05.45 (alltså 04.45 om det varit vintertid fortfarande!) är det inte alls konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0