Time for wedding

Veckans sista arbetsdag blir idag torsdag för min del! Imorgon har jag tagit semester och vi åker upp till Skellefteå, eller mest av allt blir det Byske, där det stundar bröllop i helgen. Senast jag var på bröllop var faktiskt på 80-talet när mina föräldrar och fastrar och farbröder gifte sig, så det är mer än dags för mig att se nästa generation gå till altaret! Får se om man själv blir bröllopssugen när man ser andra gifta sig, det är mycket möjligt... Häromdagen hittade jag en fantastisk klänning och framförallt en väldigt söt virkad krona. Så här skulle jag kunna tänka mig att se ut när det är dags att äkta min Brillo.  

img_1654-copy.jpg

img_1681-copy.jpg
Det är
Underbara Clara som var så satans cool på sitt bröllop för snart 2 år sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0