Nelly-Fattygirl 0-1

Haha, så jävla ägda! Jag har varit duktig och undvikit sommarreorna i stan (tror aldrig jag shoppat så lite som nu när jag jobbar i centrala Sthlm, vad är oddsen på det?), men ikväll fastnade jag på nelly.se och deras "hemliga" vip-rea. Fick ihop en bra order för över tusenlappen och googlade på rabattkod för att se om det fanns nåt som skulle skona mitt visakort lite. Hittar ett bra tips om 100 kr i rabatt om man köper ett plagg från Nellykids. Och om man inte har något barn att köpa kläder till så lägger man in ett barnplagg i varukorgen, skriver in rabattkoden, får 100 kr i rabatt och sen tar man helt enkelt bort barnplagget från varukorgen. Vips, barnkläder borta men rabatten består...moahahaha.

Rabattkoden är kidsmode2010.

Cavislong Dress SEK 149, Soaked in Luxury - NELLY.COM

Nelly Mesh Dress SEK 99, Only - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack för tipset. Klickade hem två klänningar jag med och nyttjade den där koden också, hips vips betalade jag bara 77kr för båda klänningarna inkl frakten :) Det gillas!

2010-06-29 @ 23:56:03
URL: http://sandrawa.blogspot.com
Postat av: Fattygirl

Låter som ett kap!

2010-07-01 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0