Klantigt!

God morgon måndag! Min morgon blev inte riktigt som jag tänkt mig, sminkad och fixad stod jag i köket, kokade upp vatten i vattenkokaren, måttade upp kaffe i pressokannan, hällde upp vattnet. När jag skulle pressa ner silen i kannan blir det nåt baksug och kaffet sprutar ut i hela köket och självklart över hela mig oxå... Lyckas skålla mig själv, så här ligger jag nu i soffan, sjukanmäld med ett glödande rött parti över bröstet. Det verkar inte bli några brännblåsor iallafall, men det är stört omöjligt att ha kläder mot det brända området så det var inte direkt läge att knalla iväg till jobbet i axelbandslöst. Känner mig oerhört klantig, ungefär som backen i HV 71 som fick stå över en match efter att ka bränt sig på en kopp choklad.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ajajaj! Krya på dig!

2010-01-11 @ 19:18:42
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Tack!

2010-01-12 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0