Helgen

Har haft en perfekt helg! Inget jäkla tvådagarsfestande som gör att man är mer sliten på måndag morgon än man är fredag eftermiddag... I fredags var vi visserligen på en sedan länge planerad after work på Cliff Barnes. Jag och Julia var lite förkylda och risiga, men vi lyckades ändå tagga till och var tillsammans med våra husbands sist att lämna (av vårt tio pers stora sällskap iaf). I lördags fick jag äntligen med mig Fredrik på Ikea och efter det blev det soffan och några filmer. Jävligt skönt! I söndags var vi alltså pigga och fräscha och var ute på söder innan de flesta hunnit vakna till liv (söder vaknar tydligen sent, vi var nästan själva på gatorna kl 11.00). Vårt favvofrukostställe har äntligen öppnat igen efter renovering så vi såg till att äta för alla de gånger vi gått dit, mötts av en stängt för renovering-skylt, suckat och gått någon annnastans. En sväng på stan och sedan bio fick avsluta alla hjärtans dag. Lite vin och mycket chill blev en riktigt bra helg! Här nedan ser ni lite bilder från fredagen:


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fina bilder! Haha, jag såg inte att det var nån kamera i farten en enda gång under hela kvällen =)

2010-02-15 @ 21:40:37
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0