På väg ut på vägarna

Typ 100 minuter till mitt lilla jullov börjar! Jag har lite nedräkning här för mig själv på jobbet. Prick 15.30 tänker jag vara härifrån och kasta mig i bilen och sedan sitta där i minst 8 timmar innan vi är uppe i Skellefteå. Att ta bilen kändes ju som ett helvete när det beslutet klubbades igenom för några veckor sedan, men idag känns det helt okej. Tågen går inte som de ska, flygen har strulat under veckan och samma sak med e4-an som var stängd en stund igår. Oavsett färdsätt så är det risky business att färdas kring jul, man får försöka ta det med ro. Själv ska jag sitta i baksätet och chilla medan Fredrik och Niklas delar på chaufförsrollen. Kanske tar jag mig ett glas vin där bak i bilen, man vet aldrig. Hörs igen uppe i norr!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kör försiktigt! Skål!

2010-12-22 @ 18:17:25
Postat av: ann

GOD JUL ÖNSKAR VI ER ALLA KRAM

2010-12-23 @ 07:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0