Puh!

Intensiv vecka i veckan... vet inte varför riktigt, känns som att veckan är lite kortare än vanligt för att det är halvdag på jobbet på fredag. Känner mig iallafall konstant stressad. Idag har jag äntligen slutfört en stor ångestklump, deklarationen för Ek. för. Djkooperativet Tunnelbacken... mycket intressant, men det blev lite stressigt på slutet vill jag lova! Mig själv har jag oxå deklarerat för så nu är det bara att snällt sitta och vänta på skatteverkets beslut. Imorse ägnade jag mig dock åt en underbar avstressande löptur på mitt nya favoritställe Djurgården. Hann inte särskilt långt ut på själva ön, men satan vad vackert det är därute. Vägen dit längs Strandvägen promenerar vi varje lunch, men man hinner bara till Djurgårdsbron så är det dags att vända. Känns lika tråkigt varje gång, hade gärna promenerat läänge läänge. Kul är iallafall att vi motionerar som galningar alla tjejer på jobbet, så det är ofta man får sällskap på sina powerwalks! En bra avstressare mitt i allt!

Kommentarer
Postat av: elin

Men vännen! har sjukt dåligt samvete för det där, får kompensera på något sätt=)

2010-04-29 @ 06:28:40
URL: http://karleketc.blogspot.com
Postat av: Fattygirl

No problem, man får skylla sig själv när man väntar till sista sekunden! Men nu är det fixat! =)

2010-05-01 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0