Friday I'm in love

Igår fick jag besök på jobbet av mina gamla chefer från Luleå, Kicki och David. Känns som att det var evigheter sedan vi sågs, men faktum är ju att det var en ynka månad sedan! Jättejättekul att träffa dem och det påminde mig om hur mycket jag saknar Luleåkontoret. Det är faktiskt jäkligt annorlunda här och det faktum att Luleåkontoret är en samling fantastiska människor som har en grym sammanhållning för att vara 50 pers kommer jag inte ifrån. Kommer nog alltid att sakna just det! Men alltså, det är ju här det händer grejer... det går inte att komma ifrån, det heller. Nordea är just nu det företag med störst börsvärde på stockholmsbörsen förresten. Större än H&M, större än alla andra! Otroligt inspirerande att på något sätt kommit ut på andra sidan, vi har blivit så galet mycket bättre bara under den tiden som jag arbetat i företaget. Och det är mycket ödmjukhet i väggarna, det är ingen som har slappnat av direkt, snarare tvärtom.

Men vet ni vad, nu glömmer vi jobb och sånt va? Det är ju bannemig fredag. Ikväll kör vi hemmakväll i soffan med god mat och lite vin, imorgon kommer Martin från Linköping och hälsar på, vi ska se Flickan som lekte med elden på bio och sen ska nog jag sluta upp med mina arbetskompisar på söder. Får se om grabbarna hänger på, annars hittar de säkert på nåt eget kul i stockholmsnatten. Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0