Uäck!

Igår tänkte jag lyxa till det lite. Istället för att köpa snacks och sånt krafs till vår hemmakväll så brände jag krutet på att göra en förrätt. Pilgrimsmusslor! Jag har aldrig tidigare ätit det, men har alltid fått för mig att det måste vara helt fantastiskt gott. Jag älskar alla typer av skaldjur och de vackra pilgrimsmusslorna som alla lovprisar väntade jag mig skulle hoppa rakt upp på topplistan. Men alltså... näeee. Jag diskade stekpannan som jag använt till dem nu imorse och fick kväljningar. Det kan ju vara så att jag misslyckades fundamentalt med tillagningen, vill gärna inbilla mig det, för jag trodde verkligen mer om dessa vita slemklumpar.
 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jooo, pilgrimsmusslor är ju jättegott! =) Fast egentligen smakar de inte så mycket...

2009-09-13 @ 16:31:22
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Men alltså, konsistensen då? Usch. Tyckte dessutom att de smakade hav på ett äckligt sätt.

2009-09-13 @ 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0