For my birdies


Ser ni vad detta är? Det är en designfågelmatbehållare, visst är den fin? Det tog några dagar innan fåglarna fattade hur i helvete de skulle bära sig åt, men bara idag har jag fyllt på den två gånger. Jag älskar att titta på djur och blir nästan rörd varje gång det kommer förbi en fågel och upptäcker att det finns käk i behållaren. Fågeln sätter sig på fönsterblecket under och tittar upp på behållaren och man kan se de små hjärncellerna arbeta i lilla pippihuvudet "hur fan kommer jag åt maten?" och till slut förstår den konstruktionen och kan ta sig ett litet solrosfrö. Då sitter jag på andra sidan fönstret och utbrister naaaaaaaaw.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag säger detsamma, naaaaaawww... vad fint.

2009-10-31 @ 19:36:33
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: ann

hej

Du fick som du ville Hoppas allt är bra med er

ock sköt om de små fåglarna

KRAM ANN

2009-11-01 @ 08:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0