Buhu, stackars mig.

Måndagar är eländiga dagar. Oftast de dagar när man känner sig som risigast och tröttast. Och skadad är jag. Har haft riktigt ont i foten inatt, kändes precis som när jag bröt benet så egentligen var planen att sjukanmäla mig och sätta mig på en akutmottagning och vänta på att de antingen ska röntga eller skratta åt mig. Jag är inte den som söker sjukvård för smågrejer och jag har ju jobbat med benbrott förut, så jag skärpte till mig och haltade till jobbet iallafall. Och nu tror jag ärligt talat inte att nåt är brutet denna gång, vilken kolossal otur hade det varit om saxspetsen träffat något litet ben i foten? Nej, troligare hade varit att de skrattat åt mig om jag velat ha det undersökt. Men lite ynklig känner jag mig ändå idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, du har otur med fötterna! Kanske dags att skaffa boots med stålhätta??

2009-11-04 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0