Lista

10 FAVORITER

Dialekt: Tycker dalmål är charmigt och skånska sexigt
Mat: Sushi, men annars mår jag bäst av LCHF

Låt: Så länge Lasse sjunger är jag med.

Film: SATC är ju bäst oavsett format

Tecknad figur: Gillar alla sidekicks i Disneyfilmerna.

Sport: Finns bara en sport och det är ishockey

Komiker: Magnus Betnér

Veckodag: Thank God its... just det, FRIDAY.

Glassmak: Ben&Jerrys vadsomhelst

Soloartist: Lars Winnerbäck


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Vinrusig och glad

Tanke: Hyra ut lägenheten i andrahand?

Kläder: Leggins, linne och hoodie

Bakgrund: Svår, haha

Känsla: Avslappnad

Tid: 21.02

Bästa sak: Min minidator

Irritationsobjekt: Sista uppgiften i CSR


8 FÖRSTA

Bästa vän: Maya Brännström

Husdjur: Kanin

Utlandssemester: Teneriffa

Piercing: Nej, men funderade på naveln några år i tonåren, dock ej längre.

CD skiva: Haha, det var en rosaorange skiva med Niklas Strömstedt.

Bil: Den första jag är delägare i är den vi har nu, Jepp Sahara -01.

Ord: Vet inte, men säkert "mamma".


7 SENASTE

Telefonsamtal: Fredrik ringde och frågade var jag var.

Mat: Grillat och fantastiskt jävla gott!

Dryck: Rött vin

Biltur: Åkte och handlade kryddor till balkongen med svärfarmor.

Tv-program: Söndagsparty på webben igår kväll.

Spelad låt: Aerosmith's Cryin', men det var ett misstag för att den är först på iPodlistan.

Köpta klädesplagg: Smokingkavaj till Islossningen.


6 HAR DU NÅGONSINN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej, det tycker jag inte.

Brutit mot lagen: Ja, allt värre och inklusive att gå mot röd gubbe är ju lagbrott.

Blivit arresterad: Nej

Badat naken: Oh, ja.

Varit med på TV: I så fall bara skymtat förbi någongång.

Varit med i tidningen: Ja, i lokaltidningen vann jag en novelltävling och har även praoat där på högstadiet (då fick jag en bylinebild i helfigur).


5 NEJ TACK

Skolämne: Idrott

Mat: Löksoppa

Musik: Trance

Dryck: Öl

Djur: Vägglöss


4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: Läser bloggar om jag har tillgång till dator, annars spelar jag tetris på mobilen.

Du gjorde igår kväll: Åt första middagen på balkongen, sedan tog jag och Fredrik en långpromenad. Hurtigt va?

Du kan höra just nu: Fredrik och hans polare sitter och taktiksnackar inför hockeyavslutningen med Råneå Vipers imorgon.

Du inte kan leva utan: Vin och internetuppkoppling.


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Ja, det är nog ungefär tre personer.

Du tycker om: Personer som på nåt sätt har "det", att de är sköna på sitt eget speciella sätt som gör att man bara vill ha mer av dem!

Du inte gillar: Personer som är principfasta utan grund.


2 VAL

Coca cola eller fanta: Cola Zero

Hund eller katt: Hund, och fransk bulldog är rasen jag drömmer om!


1 ÖNSKAN

Ett nytt liv i en ny stad, och det snart!

Listan hittade jag hos hundbloggen nummer ett, collieforever


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

;-)

2009-05-15 @ 22:34:54
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Roligt :)

2009-05-15 @ 22:53:05
URL: http://beutiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0