Underbara väder!

Helgen har bjudit på fantastiskt väder! Idag har jag till och med dammat fram bikinin och lyckats få lite bikiniränder i solbrännan. Visst är det lite konstigt att man gläds åt dessa ränder på våren (eftersom man ser skillnad på blek och solbrun hud) men sedan spenderar sommaren åt att försöka sola bort de där förbannade ränderna? För snyggt är det ju inte. Klockan var nästan 13.00 innan vi tog oss ut idag och det grämer jag mig lite för, men på grund av lite drama i natt behövde jag sova ut. Fredrik hade lagfest och kom hem med två kompisar som tydligen skulle sova hos oss (en av dem hade spytt i taxin och mådde jättedåligt)... efter många om och men fixar vi sovplatser och lägger oss där vid 04-tiden. En av killarna somnar direkt och det visar sig att han har tänkt snarka så att väggarna skakar. På grund av det dröjde det ytterligare en timme innan jag äntligen somnade. Åh vad jag älskar Fredrik för att han inte snarkar! Tänk att spendera varje natt med någon som drar timmerstockar, har andningsuppehåll och helt enkelt för ett jävla liv! Hur överlever man sådant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0