To-do-listan krymper...

Idag har jag putsat alla fönster i lägenheten och på den inglasade balkongen, tvättat och vikt fyra maskiner tvätt och sökt tre jobb. Dessutom har jag inrett balkongen igen efter målandet som nu äntligen är över. Tyvärr har jag bara läst fyra sidor i kursboken som jag lovade mig själv att plöja ett helt kapitel i idag. Och nu har jag en liten dipp på min energikurva och är mest sugen på att lägga mig i soffan och kolla på webb-tv. Så det kommer jag att göra, ska bara ner i tvättstugan igen...

*Update: Blogg.se krånglade tydligen tidigare idag och lade aldrig upp inlägget... Kan meddela att det inte blev något pluggande att skryta om, har endast lärt mig vad intrinsic value betyder när det handlar om optioner. Alltid nåt. Imorgon kommer bilder på den nystajlade balkongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0