Tapas

Middagen igår blev tapas på Sangria Tapas Bar intill Vanadisplan. Tror inte att det finns nåt ställe i Luleå som har tapas på menyn, så jag passar på när jag är i Stockholm, för det är vansinnigt gott och kul att inte behöva begränsa sig till att bara beställa in en rätt. Det var himla trevligt även om regnet öste ner hela kvällen... de här stockholmarna har skrutit om att sommaren har kommit till Stockholm för sååå länge sedan och att det är så fantastiskt. Just det har jag kanske inte märkt av så mycket under mina två dygn här. Nu är det iallafall dags att packa ihop sig och flyga upp till norr igen för att åka ut i skärgården på lite festligheter (det är mycket sånt nu...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0