Livet från den mörka sidan

Vet inte vem som anmält mig till VM i ångest, men jag både tävlar och leder som det känns nu. Fredrik kom hem nu, jag vill inte vara själv! Och tentaelände försvinn och bakfylleångest go away (som jag även hade igår, nu glömmer vi det lilla vi minns och går vidare!). Jag sitter och tittar ner i en 900 sidors bok som så pedagogiskt så talar om put och calls, time premium och intrinsic value men det känns inte speciellt effektivt. Men jag kämpar vidare ända till kl 21, för då ska jag uppehålla min hjärna med underhållning från New York (men helvete om Henrik Lundqvist är med i Söndagsparty igen. Då går jag under av cravings!) .
 

Jag och min terapeut, konstigt men hon förstår precis vad jag menar med bakfylledemoner.... (jävligt snygg sjal förresten, glömde jag säga i fredags!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0