Jag är en usel bloggare...

Idag mår jag bra, inga ben är brutna och jag har ingen brutal fylleångest... men jag har lite ångest för de utlovade bilderna på min rockoutfit som tyvär aldrig kommer att komma (om jag inte får tag på några bilder på facebook). Det blev för stressigt med lösögonfransar och smycken att jag varken hann komma ihåg att fota mig hemma eller ens för den delen ta med kameran till festen. Det var iallafall en riktigt trevlig kväll med folk som på ett varierat sätt hade tolkat temat rock. Kvällen slutade rätt tidigt för mig och Fredrik (som skulle upp idag och jobba), men klockan hann ändå bli 01.30 innan vi hunnit hem. Stupade i säng, drömde jättesnurriga drömmar och vaknade med en huvudvärk som jag omöjligt kan ha förtjänat! Ajajaj, det kändes som om jag hade ett kanonhål rakt genom huvudet. Men med lite kaffe, käk och en alvedon så blev den här bakisdagen en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0