Helg i Skellefteå

Man kan tro att det inte finns någon internetuppkoppling att tillgå i Skellefteå, men så är faktiskt inte fallet. Det bara blir så att jag inte sitter vid datorn när jag är där. Den här helgen har faktiskt varit riktigt bra! Jag tycker att vi har hunnit med en hel del... På fredagen var Fredrik hemma och kollade hockey medan jag gick en sväng på högstadiedisco där 90210 spelade. Det blev alltså en lugn kväll och dagen efter var vi uppe ganska tidigt och redo för shopping och fika på stan. På kvällen blev vi bjuda på middag hos Elins föräldrar och sen var det vinpimpling för hela slanten. 90210 spelade på Nocks så där var vi. Har inte varit ute i Skellefteå på flera flera år så det var ju ja... Sladdade ändå hem rätt tidigt och vaknade på söndagmorgonen kl. 07.30! Helt galet men jag var pigg iallafall. Helgens sista dag bjöd på en sväng på Vårmässan och sedan restaurangbesök med far, bror, farmor och farfar. På vägen tillbaka till Luleå körde vi in i Byske och hälsade på Gabbe och Pär i deras renovering. Vi hyrde film och köpte snacks så där blev vi kvar till kl 22.00, men sen var det raka vägen hem igen! Så var det med den helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0