Älskade lördag

Vad härligt det är med dessa långhelger! Kändes nästan som att det var söndag igår, när det egentligen var fredag vilket gör del här helgen till milslång.... Idag skiner solen minst lika intensivt som igår då jag satt ute i solen kanske liiite för länge. Är riktigt svennigt röd idag och har en snygg rand från linnet tvärs över dekolltaget, men det var så satans skönt med lite värme att det var värt det. Dessutom kommer det att sjunka undan och bli en fin försommarbränna om ett par dagar. Men för att inte bli knaperstekt bacon idag så är det ryggsolning som gäller. Dessutom ska jag sy upp gardiner (hemmafrupoäng, check!). Mitt enda frågetecken idag är om jag ska ta tjuren vid hornen, gå till gymmet och svettas kopiösa mängder under en timmes spinningpass innan jag unnar mig tid i solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0