Spincore 49,17 kr

Idag  var det schlagertema på spinningen, med både låtar från årets omgång och äldre dängor. Som jag misstänkte funkar faktiskt Lili & Susies låt rätt hyfsat så länge man slipper se eländet som mest liknar överförfriskade tanter på firmafest. Kul iallafall med musiktema! Så borde det vara oftare, och tänk om de kunde lyfta ut alla åttaminuters technoremixer från övriga spinningpass och sedan ha ett spinningpass med sådant tema som jag INTE behöver gå på. Hade varit perfekt! Nu ska jag ladda upp inför bodypump imorgon och jag väljer ikväll att göra det med hembakad pizza, rödvin och kanske en cigg på det. Jag tackar med andra ord LCHF för en trevlig månad med att för en dag krascha in i kolhydratsträsket. Det startade redan vid lunch när jag åt en lite obehaglig salladsbuffé som saknade något odefinierbart (kanske fräschör?) men som däremot hade ett gott bröd. Sorry, men jag betalar inte 75 pix för att peta i en olivröra och ett lass riven ost. Men imorgon är jag tillbaka igen och käkar späck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0