Min dag

Idag fyllde jag alltså både "första cellprovet" och "cleo på lördagar". Om man lägger upp det så är det fan frågan om det är värt ett grattis... Men det har iallafall varit en skön dag. Pappa var först med gratulationerna kl 07.45 och krossade alla planer på sovmorgon både för mig och Fredrik. Vi låg kvar i sängen rätt länge ändå och var inte ute i solen förrän vid 12-tiden. Vi åkte runt och handlade diverse tråkiga men nödvändiga grejer och tog det ganska lugnt. På eftermiddagen bakade jag lite LCHF-grejer som jag sedan bjöd Elin på när hon kom förbi nu på kvällskvisten. Min kära Stadiumleverantör bjöd på denna härliga anorak i 23-årspresent, så nu kan jag se lite sportigare ut när jag promenerar bort fläsket här på vårkanten.
EVEREST TREKKING ANORAK LL BLACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0