Helgens sista dag

Idag blev det oxå grillad korv och solsken, men nu med grabbarna och med skoter som färdmedel. Det var lite guppigt längs skoterlederna så efter att ha studsat upp och ner i någon timme har jag säkert tryckt ihop alla kotor i ryggen och mäter knappast mina vanliga 164 cm, snarare 154... Men annars var det perfekt och man blir verkligen skönt seg av att vara ute en hel dag! Ska lägga upp bilder sen...

Med grusiga ögon, men utan att somna har jag dock lyckats uppdatera mig på lite jobbgrejer, ni vet räntor, avgifter, nyheter och aktuella erbjudanden... imorgon startar min jobbvecka och eftersom jag inte jobbat sedan i september-oktober eller nåt sånt är jag väl kanske en aning ringrostig, men det ska bli väldigt kul! Jag kanske kedjar fast mig i nåt skrivbord där efter denna vecka så att de antingen måste låta mig fortsätta eller så byta ut inredningen. Finanskrisen kan göra den mest stabila desperat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0