Bodypump 19,67 kr

Månadens sista pass. Blev 15 träningspass denna månad och det känns lite lågt, men har varit lite för mycket förkyld, bortrest och bakis så det finns ju (bort)förklaringar. Avslutade iallafall storstilat med att öka vikterna på ben och rygg, men nu tror jag snart att jag nått en platå när det gäller vikterna... bara några kilo till och jag kan inte garantera att jag inte kommer kräkas! Imorgon är det första april och jag ska fan inte gå på några lurerier! Får se hur det går med det, jag brukar alltid åka dit! Och när vissa personer i ens närhet i princip living sunset beach så vet man aldrig vad man ska tro, även det knäppaste kan visa sig vara sant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0